Close Menu
  • Acasa
  • Administratie
  • Companii
    • Afaceri internationale
    • Auto/Transport
    • Energie/Mediu
    • IT&C
  • Financiar
  • Analiză
  • Sanatate
  • Educație
  • Diplomație
  • Timp liber
    • Cultura
    • Lifestyle
    • Sport
  • Eveniment
What's Hot

Orchestra Română de Tineret și Orchestra Națională a Franței, împreună pentru a celebra la Paris 145 de ani de relații diplomatice româno-franceze

11/11/2025

Luna octombrie a inregistrat in jurnalul de santier al viitoarei Magistrale 6 de metrou cifre semnificative de progres. Informatii oficiale

11/11/2025

Spectacol-eveniment pe scena Operetei: SANGE VIENEZ de Johann Strauss

11/11/2025
Facebook X (Twitter) Instagram
  • Despre noi
  • Contact
Facebook YouTube
Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi
Publicitate
miercuri, noiembrie 12
  • Acasa
  • Administratie
  • Companii
    • Afaceri internationale
    • Auto/Transport
    • Energie/Mediu
    • IT&C
  • Financiar
  • Analiză
  • Sanatate
  • Educație
  • Diplomație
  • Timp liber
    • Cultura
    • Lifestyle
    • Sport
  • Eveniment
Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi
Home»Administratie»Vesti bune! Programul de lucru cu publicul al Administratiei Domeniului Public Sector 1 se va relua de luni, 18 mai 2020
Administratie

Vesti bune! Programul de lucru cu publicul al Administratiei Domeniului Public Sector 1 se va relua de luni, 18 mai 2020

By editor16/05/2020Niciun comentariu3 Mins Read
Share Facebook Twitter Pinterest Copy Link LinkedIn Tumblr Email VKontakte Telegram
Share
Facebook Twitter Pinterest Email Copy Link
Demo

Începând cu data de 18 mai 2020, se va relua programul de lucru cu publicul al Administrației Domeniului Public Sector 1.

Puteți depune cereri/reclamații/sesizări/petiții atât la sediul instituției noastre din B-dul Poligrafiei nr.4, Sector 1, cât și pe adresa de e-mail: secretariat@adp-sector1.ro sau folosind rubrica specială de sesizări disponibilă pe site-ul: https://adp-sector1.ro/,  accesând următorul link: https://adp-sector1.ro/contact/.
Programul de lucru cu publicul al instituției noastre: Luni, Marți, Miercuri, Joi: 08:00 – 16:30, Vineri: 08:00 – 14:00.

Cum îți reînnoiești contractul de închiriere a locului de parcare de reședință?

Tot din 18 mai, se va relua și programul de reînnoire a contractelor de închiriere a locurilor de parcare de reședință și se va desfășura pe o perioadă de 15 zile lucrătoare. În consecință, perioada rămasă de reînnoire a contractelor este 18 mai – 05 iunie 2020.

Pentru reînnoirea contractului de închiriere a locului de parcare de reședință, sunt necesare următoarele documente:
✔Cererea de închiriere
✔Actul de identitate (buletin) original și copie;
✔Certificat înmatriculare al autoturismului cu ITP la zi, original și copie;
✔Certificat de comodat (dacă este cazul) original și copie;
✔Contract leasing (dacă este cazul) original și copie;
✔Certificat de încadrare în Grad de handicap (dacă este cazul) original și copie;
✔O taxă în valoare de 76,65 de lei/loc/autoturism/An.

IMPORTANT! Taxa de 76,65 de lei/loc/autoturism/An se poate achita doar numerar.

Programul de lucru al Biroului Parcări Publice este următorul: Luni – 10:00 – 18:00; Marți – 08:15 – 16:30; Miercuri – 08:15 – 16:30; Joi 08:15 – 16:30; Vineri 08:15 – 14:00.
Între 13:00 și 13:30 este pauză.

Închirierea și implicit dreptul de utilizare a locului de parcare au valabilitate pe parcursul unui întreg an calendaristic.
Închirierea locurilor de parcare de reşedinţă se face în conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului General al Municipiului București (HCGMB) nr. 124/2008 cu privire la strategia de parcare în Municipiul Bucureşti, modificată prin HCGMB nr. 61/2009, HCGMB nr. 95/2018, Anexa 1 – cu privire la regulamentul serviciului public de administrare a parcajelor aparținând domeniului public sau privat al Municipiului București și a Regulamentului Intern.
Astfel, atribuirea locurilor în parcările de reședință se face numai cu îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiţii:
a) nu se poate aloca mai mult de un loc de parcare/apartament;
b) se pot atribui numai pentru autoturisme cu ITP-ul la zi;
c) se pot atribui numai persoanelor fizice care domiciliază în imobilul respectiv;
d) se pot atribui numai pentru autoturismele proprietate personală, pentru autoturismele utilizate în baza unor contracte de leasing și pentru autoturismele utilizate în baza unor contracte de comodat.
În concordanţă cu măsurile impuse de către autorități, facem apel la înţelegerea dumneavoastră privind situaţia excepţională şi vă adresăm rugămintea de a purta în incinta instituției mască de protecție în vederea reducerii riscului epidemiologic de transmitere a virusului Coronavirus (Covid-19).
De asemenea, neprezentarea documentelor solicitate va duce la respingerea dosarului.
Documentele necesare pot fi regăsite pe site-ul: https://adp-sector1.ro/ secțiunea Formulare – Biroul Parcări Publice.

Pentru mai multe informații suplimentare:
Telefon: 021/9660 – Tasta nr. 2 (Biroul Parcări Publice)
E-mail: secretariat@adp-sector1.ro

cerere parcare program sector 1 taxa
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Telegram Copy Link
editor

Related Posts

Administratie

Colegiul „Grigore Moisil” va fi… RECONSTRUIT!

10/11/2025
Administratie

Protocol pentru realizarea proiectului „Centura Verde Bucuresti – Ilfov”

30/10/2025
Administratie

ATENTIE: Parte din locatarii din zona adiacenta exploziei din Calea Rahovei revin maine la propriile apartamente!

28/10/2025
Administratie

Pe Bdul 1 Mai, in aplicare… conceptul de „ORAS – PARC”

28/10/2025
Administratie

Primarul Capitalei: „Oamenii trebuie sa ramana proprietari pe casele lor!”

23/10/2025
Administratie

Bucuresti: A inceput consolidarea imobilului din 1937, de pe Bulevardul Carol nr. 63

21/10/2025
Add A Comment

Comments are closed.

AnnaCori BF25 MSV 300x600px
250x250 4
250x250 4
Cele mai noi

Orchestra Română de Tineret și Orchestra Națională a Franței, împreună pentru a celebra la Paris 145 de ani de relații diplomatice româno-franceze

11/11/2025

Luna octombrie a inregistrat in jurnalul de santier al viitoarei Magistrale 6 de metrou cifre semnificative de progres. Informatii oficiale

11/11/2025

Spectacol-eveniment pe scena Operetei: SANGE VIENEZ de Johann Strauss

11/11/2025

Marius Manole, Emilia Popescu, Tania Popa și Constantin Cotimanis, pe scenele TNB în noiembrie

10/11/2025
Populare

Rafinaria „Steaua Romana”, una dintre cele mai vechi din tara, ramane… doar o pagina de istorie

21/02/2021

Ce a anunat ministrul Transporturilor dupa TRAGEDIA din judetul Ialomita

05/10/2019

Universitatea București, înscrieri pentru admiterea la cele 19 facultati: 1.749 de locuri la licenta, 4.871 la master si 731 la doctorat; taxa redusa cu 25% pentru inscrieri online

07/09/2020
curs competente antreprenoriale
 
Facebook YouTube

Parteneri

  • Primar PH
  • Ardeal Business
  • Brașov Business
  • Constanța Business
  • Craiova Business
  • Iași Business
  • Prahova Business

Parteneri

  • Teo Smile
  • Teo Smile Blog
  • Stoma 24
  • Prahova Medicala
  • News Medical
  • Teo Smile Kids
  • Fotbal Prahovean

Parteneri

  • 10 Travel
  • Gold Travel
  • Locații de Top
  • Construcții Smart
  • 24 Cars
  • Reușita TV

Subscribe

Abonează-te pentru a primi cele mai noi știri

© 2025 București Business By Reusita Business Group. Toate drepturile rezervate.
  • Politică de confidențialitate
  • Termeni și condiții
  • Publicitate
  • Contact

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.