Au fost executate aproape jumătate din lucrările de modernizare a liniei 5 de tramvai.

A fost montată calea de rulare pe o lungime de 2,4 km si a început montarea noile șine de tramvai.

Aceasta este una dintre cele mai lungi şi importante linii, care leagă Centrul de zona de Nord a Capitalei.

Lucrările au început în februarie, termenul de execuție este de un an.

Se înlocuiesc șinele vechi cu unele noi pe o lungime de 4,25 kilometri pe tronsonul cuprins între Podul Băneasa și Bd. Ștefan cel Mare.

De asemenea, vor fi modernizate 17 peroane, pe care le vom adapta la tramvaiele Imperio, și va fi construit încă un peron.

Se lucrează concomitent din ambele capete, dinspre Șoseaua Ștefan cel Mare spre str. Barbu Văcărescu și dinspre Podul Băneasa spre str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu.

Au fost amplasați 51 de stâlpi noi, au mai rămas de pus 100.

Acesta este primul șantier deschis din proiectul amplu de reabilitare a aproximativ 50 de km de infrastructură de tramvai din Capitală.

totodată, municipalitatea anunță că vor fi deschise în curând și alte șantiere, iar prin aceste investiții, nu vor mai exista linii nemodernizate în București.