Traim intr-o perioada in care lupta pentru a acapara consumatorul este una extrem de acerba. Sportul nu putea face exceptie de la regula, dar aici vorbim despre cu totul alte valori. Despre ce inseamna marketingul sportiv am stat de vorba cu Valentin Popescu, unul dintre putinii specialisti in domeniu din tara.

Cu ce poate ajuta marketingul sportul românesc?


Cred că întrebarea era nu cu ce poate ajuta, ci cât. Iar răspunsul este: enorm. Pentru că sportul românesc are nevoie de marketing ca de aer. Sportul românesc trece printr-o perioada în care și-a pierdut entuziasmul, încrederea și pe alocuri chiar valorile. Vedeți cât de avizi suntem să ne lipim de primul nume care răsare în sport. Acesta este un semn clar că nu avem resurse. Și este un cerc vicios. Pentru că aceste resurse apar și datorită unui marketing bine aplicat în sport. 

Este marketingul sportiv necesar la un club de fotbal? 


Marketingul sportiv este necesar la orice club, de orice fel. Marketingul este acel mod prin care tu ca entitate reușești să ajungi la consumatori, în acest caz  la fani și la potențiali sportivi, sau la practicanți de sport de masă prin diverse programe.  Marketingul înseamnă știința de a vinde. Dar marketingul sănătos este acela de a vinde un produs bun. Un club care se respectă nu doar că trăiește din marketing, dar acest departament este esențial. 

Citeste interviul integral pe Reusita.ro