Pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local Sector 5 din 28 ianuarie vor fi incluse două proiecte de hotărâre foarte importante pentru dezvoltarea sectorului. Mai exact, acestea se referă la solicitarea către Consiliul General al Municipiului București, de transmitere în administrarea Consiliului Local Sector 5 a unor străzi și spații verzi, aflate în administrarea Administrației Străzilor, respectiv Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement București.

Concret: Primăria Sectorului 5 a început o nouă etapă de dezvoltare, în care și propune să îmbunătățească aspectul general al sectorului și să asigure un mediu de viață sănătos pentru toți cetățenii.

O parte importantă în demararea proiectelor constă în posibilitatea executării lucrărilor la nivelul infrastructurii supraterane și subterane, în mod constant și uniform pe toate străzile Sectorului 5.

Starea actuală a străzilor, dar și a spațiilor verzi, precum si solicitările repetate venite din partea cetățenilor Sectorului 5, îi determină pe edili să propună preluarea unor străzi și spații verzi aflate în administrarea Consiliului General al Municipiului București.

„Sunt încă multe străzi din Sectorul 5 neasfaltate sau spații verzi neamenajate. Cetățenii sunt nemulțumiți pe bună dreptate. Ce nu știu unii este că multe dintre aceste străzi și spații verzi nu sunt în administrarea Consiliului Local Sector 5, lucru care face imposibilă intervenția Primăriei Sectorului 5. Ne dorim ca din primăvară să începem o amplă modernizare a sectorului nostru, motiv pentru care solicităm Consiliului General al Municipiului București transmiterea în administrarea Consiliului Local Sector 5 a 357 de străzi și 56 de spații verzi. V-am promis că sectorul se va schimba și se va transforma într-o zonă modernă și sigură!”, a transmis Primarul Sectorului 5, Cristian-Victor Piedone Popescu.