Mediul traditional de publicitate – cel offline – nu mai este ce-a fost. In ziua de astazi, mai toate aspectele care tin de marketing au un echivalent in online care este, de regula, mult mai eficient si mai profitabil.

Totusi, agentiile de publicitate traditionale inca sunt necesare. De altfel, centrul New York-ului inca este plin de reclame, reclame care nu vor disparea prea curand. Ca si propritetar de afacere, nu trebuie sa incerci sa evaluezi eficienta tipurilor de publicitate – mai important este sa iti dai seama daca ai nevoie de o agentie de publicitate online sau nu.

Citeste in continuare pentru a afla mai multe despre acest subiect!

Are nevoie afacerea ta de un website?

Aceasta este prima si cea mai importanta intrebare – raspunsurile sunt la fel de simple si clare. Daca nu ai nevoie de un website, atunci este putin probabil sa ai nevoie de o agentie de publicitate online. De exemplu, cele mai multe unitati comerciale (magazinele de la colt) nu necesita o prezenta online, deseori nici publicitate traditionala.

Desigur, totul se schimba cand iti dai seama ca ai nevoie de o platforma care sa fie accesibila clientilor tai. Prezenta sau necesitatea unui website implica si necesitatea unei agentii de publicitate, aceasta marcand inceputul prezentei afacerii tale in mediul online.

Ai observat o scadere a vanzarilor sau traficului?

Scaderea anumitor valori poate da de inteles faptul ca exista resurse sau idei neexploatate la nivel de afacere la care ar trebui sa fii atent. In cele mai multe cazuri, lipsa unei prezente online este problema.

Mai exact, la nivelul afacerii tale nu se schimba absolut nimic. Ceea ce se schimba este competitia ta, care trece in mediul online si ajunge astfel la mai mult clienti, o parte din care poate erau ai tai, dar acum au un mod mai usor de a beneficia de serviciile sau produsele comercializate de tine.

Cand vine vorba de era digitala, o agentie de publicitate online are rolul de a te mentine in cursa publicitatii. Trebuie sa tii pasul cu competitia si abia mai apoi sa incerci sa fii mai bun ca aceasta.

Crezi ca afacerea ta trebuie sa treaca la urmatorul nivel?

Mediul offline si cel online al unei afaceri evolueaza in ritm diferit. Daca afacerea ta are o oarecare vechime in domeniu, este posibil sa fi exploatat la maximum mediul offline si sa fii nevoit sa te extinzi, anume sa-ti maresti operatiunile offline, dar sa acaparezi si mediul online in acelasi timp.

Totusi, daca afacerea ta este noua pe piata si ai ajuns la concluzia ca ai nevoie de o agentie de publicitate online (website, SEO, social media marketing), atunci mediul online va fi primul care va lua avant. Acest lucru va fi urmat de dezvoltarea operatiunilor tale din mediul offline – inclusiv de prezenta publicitara in acest mediu.

Pentru multe dintre afacerile din ziua de astazi, intrebarea „offline sau nu” este irelavanta. Acestea trebuie sa se dezvolte in ambele medii, fie simultan, fie in ordinea care garanteaza eficienta si profit. Echipa de experti dintr-o agentie de publicitate online iti poate spune care sunt pasii corecti pe care ar trebui sa-i urmezi, indiferent de situatie.

In aceasta privinta, poti apela oricand la echipa The Markers, in special atunci cand ai o idee clara despre viitorul prezentei tale in mediul online. Cu peste 10 ani de experienta relevanta in industrie, agentia The Markers se poate ocupa de toata fundatia prezentei si popularitatii tale in mediu online – crearea unui website, SEO, Google Ads, email marketing, social media marketing si multe altele! (P)