In Sectorul 2 al Bucurestiului a fost data în folosință noua platformă de gestiune a parcărilor, anuntul fiind facut de catre primarul Radu Mihaiu.

„Ca orice aplicație nouă, ea va fi o perioadă în probe. Dacă întâmpinați probleme sau dacă aveți sugestii de îmbunătățire, vă rugăm să ne scrieți la parcari@adp2.ro. Digitalizarea acestui serviciu a avut 3 obiective clare de atins: transparență totală, simplificarea procesului și siguranța sistemului.

1. La capitolul transparență a fost cel mai mult de muncă. A trebuit să procesăm zeci de mii de contracte și cereri vechi în noua platformă, astfel încât de aici înainte să avem trasabilitate pe tot ansamblul serviciului. Nicio cerere nu se mai pierde, iar ordinea e bătută în cuie și o puteți verifica singuri în orice moment.

2. Simplificare – depuneți cerere în câțiva pași, verificați starea cererii oricând, fără drumuri și fără bătăi de cap. Majoritatea datelor sunt completate și verificate automat folosind interconectarea cu platforma Direcției Venituri Buget Local. Astfel se strecoară mai puține erori umane și procesul nu poate fi alterat.

3. Siguranța sistemului e fundamentală pentru orice aplicație ce utilizează informații cu caracter personal. Nicio persoană neautorizată nu va putea umbla la date. Nimeni nu va putea să schimbe ordinea cererilor”, a precizat primarul Sectorului 2.

Această platformă a fost testată în repetate rânduri, inclusiv de către STS, si, practic, din acest moment, toate serviciile legate de parcări se pot face online: puteți depune cerere, puteți verifica stadiul cererii în orice moment și vă puteți actualiza documentele sau datele imediat, simplu și ușor.

„Pentru a evita confuziile, vreau să subliniez 3 aspecte importante: 1. Trecerea la noua platformă nu se face de la zero. Cererile vechi au fost păstrate. Contractele mai noi de 2019 și cele actualizate deja sunt cu toate informațiile la zi. Verificarea cerințelor noului regulament de parcare o facem noi și vă anunțăm din timp dacă există probleme cu cererea sau contractul dvs. Așadar, nu e nevoie să faceți nimic în plus. 2. Pentru a depune cerere de parcare e necesar să aveți un cont pe platforma DVBL. 3. Vom prelua în continuare cereri și la sediul ADP, tot prin această platformă, astfel încât toate cererile să urmeze același flux sigur și transparent”, a mai scris edilul Radu Mihaiu pe pagina sa de socializare.