Ana-Maria Doxan este noul Business Executive Officer al companiei Nespresso în România, functie ocupata până la 1 mai 2021, de Sonia Năstase, care a preluat poziția de Business Executive Officer în Nespresso Israel. 

Ana-Maria Doxan face parte din echipa Nestlé România din 2005, începându-şi cariera în Divizia Beverages. De-a lungul anilor a condus echipe şi proiecte de mare anvergură, parcursul său profesional vizând atât zonele de business şi strategie, cât şi cele de comunicare şi e-commerce.

Din noua postura ea va supraveghea toate operaţiunile Diviziei şi va asigura dezvoltarea strategică și îndeplinirea angajamentelor de sustenabilitate, Nespresso fiind una dintre companiile producătoare de cafea care şi-a luat angajamentul ca nu mai târziu de 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso, atât din gama pentru acasă, cât și din gama profesională, să aibă o amprentă de carbon neutră. 

Noua strategie include colaborarea cu Groupe SEB și De’Longhi, producători ai espressoarelor Nespresso, pentru distribuția acestora către partenerii din segmentul electro-retail. 

„Parteneriatul cu Groupe SEB și De’Longhi este un pas firesc şi necesar în dezvoltarea strategică a Diviziei Nespresso în România. Lăsând distribuţia espressoarelor în seama partenerilor noştri de producţie vom continua să ajungem tot mai aproape de iubitorii de cafea de specialitate din România dar ne vom putea concentra, de asemenea, şi mai mult asupra experienţei clienţilor noştri şi, implicit, asupra extinderii propriei reţele de retail”, a declarat Ana Maria Doxan, noul Business Executive Officer al Diviziei Nespresso România.