„Până în acest moment au fost montate 8 tronsoane de tablier metalic, care au fost asamblate la sol. Pentru restul de 10 tronsoane continuă asamblarea la sol, iar pe măsură ce se vor finaliza vor fi montate și acestea. Ridicarea acestora s-a făcut cu o macara de mare tonaj, cu capacitate de ridicare de 600 de tone.
S-a finalizat armarea plăcii de suprabetonare pe rampa de coborâre spre Popești-Leordeni.
Au fost montate grinzile și la rampa de coborâre spre Jilava și a început armarea plăcii de suprabetonare a rampei de urcare dinspre Jilava.
Continuă forajul piloților la rampa de urcare/coborâre spre și dinspre București.
Continuă lucrările pentru dublarea Centurii actuale a Bucureștiului, la 4 benzi, spre Jilava.
Continuă devierea utilităților și lucrările la bazinul de retenție a apei pluviale în zona DJ 401.
Menționez că și acest pasaj va fi dat în trafic, în toamna acestui an”.
Informațiiledetaliate vin din partea secretarului de stat în Ministerul Transporturilor- Irinel Ionel Scrioșteanu.