Pandemia mai aduce si vesti bune!
Pandemai a reusit sa motiveze si sa impinga de la spate tot mai multe firme, indeiferent de dimensiuni, sa se dezvolte astfel incat sa poata vinde produse si/su servicii, in totalitate sau in parte, in mediul online (Melania Agiu, Adevarul).
Caracteristici precum viteza de incarcare a unui site, usurinta de-a gasi informatii sau de-a realizat cele mai importante actiuni pe site, optimizarea pentru motoarele de cautare, tracking-ul vizitatorilor pe site toate influenteaza reultatul final – volum total al vanzarilor si profitul ramas.
In functie de fiecare site aceste aspecte pot fi mai usor sau mai complicat de implementat. Din păcate multi antreprenori gresesc in situatii de acest gen, alegand variantele ieftine:
- Sa implementeze in mod direct – ceea ce nu va aduce nici pe aproape rezultatele dorite datorita lipsei de experienta, iipsei de acces la instrumente specific datorita unei implementari incorecte sau nepersistenta.
- Sa aloce bugetul necesar modificarilor in site campaniilor aflate in defasurare. Daca site-ul nu convinge indeajuns, degeaba ai mai multi vizitatori.
Degeaba ai mai multe vizitionari pentru un apartament de inchiriat sau de vanzare, daca apartamentul are probleme sau nu inspira incredere.
Atunci ce faci? Publici si mai multe anunturi? Sau incerci sa faci (mici) imbunatatiri imobilului?
Nu trebuie sa te gandesti doar la campaniile pe care le implementezi, ci si la ce intampla pe site-ul tau. Aceste este o sursa de informatii valoroasa la indemana oricarei firme.
La nivelul siteul-ui pot fi aduse o serie de imbunatatiri pentru a fructifica la maximum potentialul de sursa de informatii, dar vor ajuta si la cresterea ratei de conversie a vizitatorilor in lead-uri sau clienti.
Viteza, poate cel mai trendy factor de luat in considerare. Clientii tot mai presati de timp, obisnuiti de altii cu operatiuni complet functionale au asteptari mari si in continua crestere.
Optimizarea vitezei unui site, in special in cazul celor cu probleme, va avea un impact major si imediat. Va creste numarul vititzatorilor, iar dintr-un numar mai mare de utilizatori pe site un grup mai mare de persoana va face si pasul final.
Pagina simpla, dar foarte bine organizata pentru Produse si Cosul de cumparaturi, Checkout simplu si precompletat, plata cu card-ul, modalitati diverse de livrare toate creeaza o experienta mai simpla sau mai complicate, mai placut sau mai enervate pe site-ul tau.
Din aceste motive ai nervoie de ajutorul unor profesionisti, contractand serviicii de web design pentru a construi o experienta perfecta pe site, care automat va fi asociata brad-ului tau
Optimizarea SEO, formulat in mod gresit, optimizarea pentru motoarele de cautare a unui site poate fi sau nu varianta castigatoare pentru afacere ta.
Pentru ca SEO aduce beneficii pe termen mediu si lung, trebuie sa te asiguri inainte de-a o apuca pe acest drum, ca vei fi sanse de reusita.
O documentare serioasa in acest sens incepe cu analiza competitiei existente si a statiscilor relevante privind traficul. Altfel spus, potentialii clientii cauta produsele/serviciilro oferite de tine prin motoare de cautare? Daca da, cand fac acset pas? Ce termini folosesc la cautari? etc.
In aces caz, procesul de informare este bine sa-l faci cu ajutorul unei persoane de specialitate, un expert SEO si chiar si un web designer, pentru a putea a avea input-ul tuturor celor implicati.
Intr-o strategie SEO alegerea termenilor de cautare potriviti si prezentarea continutului asociat pe site sunt factori diferentiatori intre esec si success.
Trebuie sa lucrati ca o adevarata echipa, iar rezultatul se va vedea din calitatea informatiilor adunate.
Tracking-ul sau urmarirea utilziatorilor pe site este complicata din punct de vedere tehnic, complicata din punct de vedere legislativ, dar este ultimul lucru pe care ar trebui sa-l neglijezi.
O buna implementare a codurilor pentru urmarirea utilizatorilor te ajuta la masurarea impactului pe care-l au campaniile tale, la crearea de audiente mai bine rafinate, si acces la instrumente suplimentare pentru crearea/optimizarea reclamelor.
Acest principiu este vabila pentru Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads si lista poate continua.
Toate cele 3 ajutandu-te in ultima instanta la a-ti reduce costurile de publicitate pe conversie, iar cu bugetul din present vei obtine mai multe recenzii.
La o simpla reducere a costului pe conversie 10-15%, costurile unei firme specializate care sa-ti faca o implementare adecvate se amortizeaza imediat.
Nu alege intotdeauna varianta cea mai ieftina pe termen scurt, ca o sa te coste mult mai mult pe termen lung prin bani cheltuiti pe costui operationale avand prea putine vanzari.
Alege intelligent, fa-ti un plan, prioritizeaza-le si apoi ia legatura cu orice agentie astfel incat sa-ti poti esalona costuril de dezvoltare in timp si sa-ti fie si mai usor de suportat financiar.