Au fost aduse și a început montajul echipamentelor speciale, de ultimă generație, necesare funcționării în condiții optime a aeroportului. Este vorba despre aparatura de scanare pasageri și bagaje, despre benzile de bagaje, centralele de tratare a aerului și echipamentele de răcire a aerului.

„Se lucrează la finisaje în toate zonele. Am comunicat constructorului că acestea trebuie să fie de foarte bună calitate, așa cum este prevăzut și în caietul de sarcini, mai ales că vorbim despre o clădire monument istoric.

Se lucrează în continuare la realizarea instalațiilor electrice, termice, sanitare și la cele cunoscute sub denumirea de „curenți slabi” (telefonie, internet, alarmare, etc).

Vă reamintesc că lucrarea a început în februarie 2020 și vizează reabilitarea clădirilor A, B și Rotondă ale Aeroportului Internațional București Băneasa – Aurel Vlaicu. Scopul este mărirea capacității de trafic la 350 de pasageri/oră, pentru a muta o parte din traficul foarte mare de pe Aeroportul de la Otopeni pe cel de la Băneasa”, transmite Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.