Asocierea de firme româno-spaniole E.M. PRIME CONSTRUCT S.R.L. (lider de asociere) – OPR ASFALT S.R.L. – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS S.A. a fost singurul ofertant astăzi, în cadrul procedurii de atribuire a contractului  de proiectare și execuție 𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗼𝗰𝗼𝗹𝗶𝗿𝗲 (𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮) 𝗕𝘂𝗳𝘁𝗲𝗮.

Așa cum aflăm de la Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, În perioada următoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗼𝗰𝗼𝗹𝗶𝗿𝗲 𝗕𝘂𝗳𝘁𝗲𝗮 𝗮𝗿𝗲 𝗼 𝗹𝘂𝗻𝗴𝗶𝗺𝗲 𝗱𝗲 𝟱,𝟳 𝗸𝗺, 𝘃𝗮 𝗮𝘃𝗲𝗮 𝟯 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝗲 𝘀𝗶 𝟮 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗰𝘁𝗶𝗶:

– pasaj peste drum betonat km 0+610 (L=36.10 m)

– pasaj peste DJ101 km 2+800 (L=84.90 m) Intersecția cu DJ101 este amenajată cu un pasaj superior pe varianta de ocolire și intersecție cu sens giratoriu proiectată sub pasaj.

– pasaj peste CF București-Ploiești km 4+525 (L=81.90 m)

– intersecție giratorie la km 0+000 (începutul variantei intersectează DN 1A la km 17+100 și va asigura conexiunea cu nodul rutier al autostrăzii de centură București)

– joncțiunea Variantei Ocolitoare cu DN 1A se face la km 21+700 (km 5+774 al Variantei Ocolitoare) utilizând Strada Metalurgiei

Varianta de Ocolire se desprinde din DN1A (km 17+ 100) cu orientarea nord, ocolind pe partea de est complexul Avicola Buftea (zona propusă spre construire de locuințe colective) și continuă, utilizând culoarul natural din lungul canalului situat la est de localitatea Buftea, aproximativ paralel cu DN1A. Traseul intersectează denivelat drumul colector prevăzut în PUG spre a fi lărgit la 4 benzi de circulație (km 0+580), DJ 101 (km 2+785) și magistrala 300 a CFR (km 4+600) si face joncțiunea cu DN1A (km 21+700) utilizând strada Metalurgiei (limita teritorial administrativă Buftea și Ilfov).

Varianta de Ocolire Buftea va veni în completarea investițiilor privind pasajul Mogoșoaia și Autostrada Bucureștiului – A0. Aceasta va conduce la separarea traficului local de traficul de tranzit, producând beneficii atât la nivelul traficului de tranzit aferent DN1A, cât și la nivelul traficului local aferent tramei stradale a orașului Buftea.