โ€ž๐‘ผ๐’ ๐’๐’ƒ๐’Š๐’†๐’„๐’•๐’Š๐’— ๐’‡๐’‚ฬ†๐’“๐’‚ฬ† ๐’–๐’ ๐’‘๐’๐’‚๐’ ๐’†๐’”๐’•๐’† ๐’…๐’๐’‚๐’“ ๐’ ๐’…๐’๐’“๐’Š๐’๐’•ฬฆ๐’‚ฬ†.โ€

โ€• ๐‘จ๐’๐’•๐’๐’Š๐’๐’† ๐’…๐’† ๐‘บ๐’‚๐’Š๐’๐’•-๐‘ฌ๐’™๐’–๐’‘๐’†ฬ๐’“๐’š

๐‘‡๐‘’-๐‘Ž๐‘– ๐‘–ฬ‚๐‘›๐‘ก๐‘œ๐‘Ÿ๐‘  ๐‘‘๐‘–๐‘› ๐‘ฃ๐‘Ž๐‘๐‘Ž๐‘›๐‘กฬฆ๐‘Žฬ†, ๐‘ฃ๐‘Ÿ๐‘’๐‘– ๐‘ ๐‘Žฬ† ๐‘ก๐‘’ ๐‘Ž๐‘๐‘ข๐‘๐‘– ๐‘‘๐‘’ ๐‘ก๐‘Ÿ๐‘’๐‘Ž๐‘๐‘Žฬ†, ๐‘‘๐‘Ž๐‘Ÿ ๐‘›๐‘ข ๐‘ ฬฆ๐‘ก๐‘–๐‘– ๐‘–ฬ‚๐‘›๐‘๐‘œ๐‘ก๐‘Ÿ๐‘œ ๐‘ ๐‘Ž๐‘ข ๐‘๐‘Ž๐‘Ÿ๐‘’ ๐‘๐‘Ÿ๐‘–๐‘š๐‘ข๐‘™ ๐‘๐‘Ž๐‘ ? ๐‘ƒ๐‘Ÿ๐‘–๐‘š๐‘’๐‘ ฬฆ๐‘ก๐‘– ๐‘ก๐‘œ๐‘ก ๐‘“๐‘’๐‘™๐‘ข๐‘™ ๐‘‘๐‘’ ๐‘œ๐‘“๐‘’๐‘Ÿ๐‘ก๐‘’ ๐‘‘๐‘’ ๐‘ ๐‘ก๐‘Ÿ๐‘Ž๐‘ก๐‘’๐‘”๐‘–๐‘– ๐‘‘๐‘’ ๐‘š๐‘Ž๐‘Ÿ๐‘˜๐‘’๐‘ก๐‘–๐‘›๐‘”, ๐‘‘๐‘Ž๐‘Ÿ ๐‘›๐‘ข ๐‘ ฬฆ๐‘ก๐‘–๐‘– ๐‘‘๐‘Ž๐‘๐‘Žฬ† ๐‘ ๐‘ข๐‘›๐‘ก ๐‘๐‘’๐‘›๐‘ก๐‘Ÿ๐‘ข ๐‘ก๐‘–๐‘›๐‘’? ๐‘ƒ๐‘Ÿ๐‘–๐‘š๐‘’๐‘ ฬฆ๐‘ก๐‘– ๐‘ก๐‘œ๐‘ก ๐‘“๐‘’๐‘™๐‘ข๐‘™ ๐‘‘๐‘’ ๐‘–๐‘›๐‘“๐‘œ๐‘Ÿ๐‘š๐‘Ž๐‘กฬฆ๐‘–๐‘– ๐‘‘๐‘’๐‘ ๐‘๐‘Ÿ๐‘’ ๐‘š๐‘Ž๐‘Ÿ๐‘˜๐‘’๐‘ก๐‘–๐‘›๐‘”, ๐‘‘๐‘Ž๐‘Ÿ ๐‘๐‘’ ๐‘š๐‘Žฬ†๐‘ ๐‘ข๐‘Ÿ๐‘Žฬ† ๐‘๐‘’ ๐‘’๐‘™๐‘’ ๐‘ ๐‘’ ๐‘Ž๐‘‘๐‘ข๐‘›๐‘Žฬ† ๐‘Ž๐‘– ๐‘ ๐‘’๐‘›๐‘ง๐‘Ž๐‘กฬฆ๐‘–๐‘Ž ๐‘๐‘Žฬ† ๐‘’๐‘ ฬฆ๐‘ก๐‘– ๐‘–ฬ‚๐‘› ๐‘๐‘’๐‘ง๐‘›๐‘Žฬ†?

Dacฤƒ ai rฤƒspuns da la oricare dintre aceste รฎntrebฤƒri, te invit alฤƒturi de mine sฤƒ aprindem lumina ศ™i sฤƒ ne apucฤƒm de treabฤƒ, aศ™ezat, pas cu pas.

๐‚๐ฎ๐ข ๐ฌ๐ž ๐š๐๐ซ๐ž๐ฌ๐ž๐š๐ณ๐šฬ†? ๐„ ๐ฉ๐ž๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐ญ๐ข๐ง๐ž?

Workshop-ul este dedicat celor  simt sau chiar ศ™tiu cฤƒ au nevoie de un plan pentru evoluศ›ie. E un workshop scurt, e ca un ghidaj de รฎnceput ca tu mai apoi sฤƒ dedici timp sฤƒ faci planul aprofundat.  Poศ›i fi antreprenor la รฎnceput de drum sau, dimpotrivฤƒ, un antreprenor care a รฎncercat  diferite canale de marketing pentru promovare, dar nu a abordat planificat ศ™i susศ›inut activitatea de marketing.

๐‚๐ฎ๐ฆ ๐ญ๐ž ๐š๐ฃ๐ฎ๐ญ๐šฬ†?

Stabileศ™ti diferenศ›a dintre strategia de marketing ศ™i planul de marketing, de aici plฤƒteศ™ti serviciul la valoarea sa.

Stabileศ™ti specificul publicurilor companiei tale ( avatarurile de client), ce produse / servicii sunt optime pentru acestea ศ™i care sunt metodele de promovare pentru ele.

Poศ›i descoperi noi produse / servicii care pot creศ™te potenศ›ialul de creศ™tere a afacerii.

Ai o viziune asupra canalelor de marketing potrivite pentru potenศ›ialii clienศ›i eficientizezi costuri de marketing ศ™i chiar conversie.

Incluzi canalele de marketing potrivite, excluzi canale care doar consumฤƒ resurse ศ™i  ai un mesaj adecvat pentru fiecare tip de public ศ›intฤƒ vs canal de marketing.

Ai mai multฤƒ claritate asupra acศ›iunilor de marketing.

Stabileศ™ti repere pentru urmฤƒtoarele acศ›iuni de marketing ศ™i implementare.

๐‚๐ž ๐ฏ๐ž๐ข ๐ขฬ‚๐ง๐ฏ๐šฬ†๐ญฬฆ๐š?

Strategie sau plan de marketing?

Pentru cฤƒ e o continuฤƒ confuzie ศ™i uneori plฤƒteศ™ti avocado, dar te trezeศ™ti cu prune ) vom clarifica termenii ศ™i sฤƒ ศ™tii ce  ai nevoie

Avatarul clientului โ€“ fantoma de la operฤƒ sau instrument ?

te voi ajuta sฤƒ รฎศ›i identifici ศ™i sฤƒ รฎศ›i รฎnศ›elegi clientul ideal โ€“ cine este, ce รฎศ™i doreศ™te, personalitatea lui ศ™i cum poศ›i sฤƒ รฎl atragi.

Setarea obiectivelor โ€“ sau cum sฤƒ fii SMART

Vei รฎnvฤƒศ›a cum sฤƒ รฎศ›i stabileศ™ti obiective clare, mฤƒsurabile ศ™i realizabile, care sฤƒ รฎศ›i ghideze eforturile de marketing.

Structura unui plan de marketing โ€“ harta, nu teritoriul.

Ce trebuie sฤƒ conศ›inฤƒ un plan, de la analiza pieศ›ei, cei 4 P รฎn piaศ›ฤƒ, clientul tฤƒu ศ™i canalele de marketing pentru niศ™a ta.

Etape, ce implicฤƒ ศ™iโ€ฆ hai sฤƒ simulฤƒm รฎmpreunฤƒ!

Bugetarea โ€“ de fapt, ce รฎnseamnฤƒ โ€multโ€ cรขnd spui cฤƒ โ€dai mult pe marketing? โ€

Modalitฤƒศ›i asupra cum poศ›i sฤƒ รฎศ›i estimezi bugetul de marketing ศ™i cum sฤƒ aloci resursele pentru a obศ›ine rezultate cรขt mai bune.

๐—–๐—ฎฬ‚๐—ป๐—ฑ, ๐—ฐ๐—ฎฬ‚๐˜ ๐—ฑ๐˜‚๐—ฟ๐—ฒ๐—ฎ๐˜‡๐—ฎฬ† ๐˜€ฬฆ๐—ถ ๐˜‚๐—ป๐—ฑ๐—ฒ ๐˜€๐—ฒ ๐˜ฬฆ๐—ถ๐—ป๐—ฒ

Data: 28 Septembrie 2024

Durata:  4 ore

Ora: 10.00

Locaศ›ie: sala Dynamic Business Connections

Strada Clucerului Nr 44, sector 1, Bucureศ™ti

๐‚๐šฬ‚๐ญ ๐œ๐จ๐ฌ๐ญ๐šฬ†?Back to business: Plan de marketing pentru claritate

 275 lei

๐‹๐š ๐œ๐ž ๐ญ๐ž ๐š๐ฌฬฆ๐ญ๐ž๐ฉ๐ญฬฆ๐ข ๐ฌฬฆ๐ข ๐œ๐ž ๐ฉ๐ซ๐ข๐ฆ๐ž๐ฌฬฆ๐ญ๐ข?

Fiind un workshop este preponderent practic.

Cafea ศ™i networking la pauzฤƒ.

Suport de curs, template de plan de marketing general, รฎntrebฤƒri de ghidaj pentru strategia de marketing ศ™i, รฎn funcศ›ie de cรขt de curioศ™i ศ™i implicaศ›i sunteศ›i, posibil sฤƒ am ศ™i alte resurse pentru voi.

Diplomฤƒ de participare.

๐‚๐ข๐ง๐ž ๐ฌ๐ฎ๐ง๐ญ ๐ž๐ฎ, ๐ญ๐ซ๐š๐ข๐ง๐ž๐ซ๐ฎ๐ฅ ๐ญ๐šฬ†๐ฎ?

Numele meu este Corina ศ˜tefan, om cu multe pฤƒlฤƒrii, roluri pe care mi le aduce viaศ›a ศ™i profesia. Sunt รฎnainte de toate om. Profesional sunt om de comunicare, strateg de marketing ศ™i soloprenor, รฎnfiinศ›รขnd agenศ›ia de content marketing iXpr รฎn 2014. Sunt content writer, copywriter, trainer. Nu neapฤƒrat รฎn aceastฤƒ ordine.

รŽn ultimii ani  mi-am dedicat timp ศ™i am fฤƒcut o schimbare spre training, dรขnd mai departe ce am รฎnvฤƒศ›at รฎn anii de experienศ›ฤƒ. Am susศ›inut ศ™i susศ›in trainiguri de marketing digital pentru toศ›i, workshopuri,cursuri inhouse pentru firme medii,  cursuri de formator ศ™i pot spune cฤƒ e o parte tare dragฤƒ activitฤƒศ›ii mele. Mฤƒ regฤƒseศ™ti dincolo de iXpr, proiectul trans-formare.ro, dincolo de multe texte, pagini sau sau soluศ›ii unde nu ศ™tiai cฤƒ eu exist.

ศ˜i revin, sunt om. Dincolo de e-books despre marketing pe trans-formare vei gฤƒsi ศ™i โ€ Cartea despre acceptareโ€, un ebook pe care l-am publicat รฎn plin lockdown, ca o reamintire cฤƒ รฎnainte de toate suntem oameni. Cartea am mutat-o de la editurฤƒ pe acelaศ™i site.

Sunt toate la un loc, ศ™i chiar mai mult. Sunt omul care รฎศ›i propune sฤƒ te alฤƒturi ca eu sฤƒ contribui รฎn lume prin cursuri care ajutฤƒ antreprenorii sฤƒ creascฤƒ. Ei ศ™i afacerile lor.

Cum te รฎnscrii?

Completeazฤƒ formularul de รฎnscriere, achitฤƒ participarea ศ™i primeศ™ti detalii pe email.

Rugฤƒminte:

Ca persoanฤƒ fizicฤƒ completeazฤƒ toate rubricile, corext, ele sunt pentru a emite factura. Se emite automat, aศ™adar, nu cred ca โ€blah blahโ€ pot sฤƒ o folosesc drept nume sau adresฤƒ. ๐Ÿ™‚

Dacฤƒ doreศ™ti factura pe persoanฤƒ juridicฤƒ, dฤƒ-mi de veste pe email, alฤƒturi de datele de facturare.

De ce sฤƒ participi?

 Pentru cฤƒ vei pleca de aici cu mult mai mult decรขt niศ™te informaศ›ii teoretice โ€“ vei avea รฎnceputul unui plan de marketing pe care vei continua sฤƒ รฎl personalizezi activitฤƒศ›ii tale pentru a-l pune รฎn practicฤƒ.

Mai mult, dupฤƒ curs vei primi resurse care sฤƒ te ajute sฤƒ โ€ศ›ii lumina aprinsฤƒโ€, sฤƒ รฎศ›i regฤƒseศ™ti claritatea cรขnd te acoperฤƒ ideile altora.

Ce zici? Incepem noul sezon de business cu claritate?

Hai cu mine la workshop!

Eu  te aศ™tept cu drag!

Inscrieri aici https://trans-formare.ro/events/back-to-business-plan-de-marketing-pentru-claritate/

PS: Locurile sunt limitate. (P)