Potrivit informațiilor oficiale, până în prezent, au fost excavați aproximativ 30.000 mc de pământ pentru realizarea terasamentelor. În anumite zone s-a coborât până la -2,7 m, față de cota existentă. Se lucrează la pasajul peste calea ferată, adică se forează la 30 de m, se armează și se toarnă pilonii de susținere a pilelor și culeelor podului. Pe zona unde s-a descoperit situl arheologic, specialiștii și-au intensificat activitatea pentru finalizarea descărcării arheologice. Activitatea din sectorul arheologic nu afectează lucrările la autostradă.
„Vom realiza structura rutieră, va fi ridicat un pasaj la km 70+500, vor fi executate lucrări de consolidare, relocare rețele, iluminat, de siguranța circulației.
Această centură a Bucureștiului, în regim de autostradă, este prioritate zero pentru mine”, transmite secretarul de stat in Ministerul transporturilor, irinel ionel Scrioșteanu.
Demn de știut: Autostrada de Centură București A0 va avea o lungime totală de 101 km și este parte a unui uriaș proiect european de infrastructură rutieră numit Coridorul 4 pan-european, care traversează România de la Vest la Est, pe direcția Nădlac – Arad – Timișoara – Lugoj – Deva – Sibiu – Pitești – București – Constanța.
Așa cum am promis, în 2 ani vom finaliza cele 5 pasaje pe actuala Centură a Bucureștiului, respectiv Mogoșoaia, Berceni, Cernica, Domnești și Popești-Leordeni (Olteniței) și, în 3 ani, cele 3 loturi de pe A0 Sud, adică 52 de km din Autostrada de Centură București Sud.