Brandul românesc Anna Cori a lansat la AFI Cotroceni noua imagine de magazin, care propune clienţilor o experienţă inovativă de shopping, concentrându-se pe cele mai noi colecţii prezentate într-un cadru sustenabil şi rafinat.

Mobilier realizat din culori neutre,  vitrine care funcţionează în armonie cu interiorul magazinului, designul modern şi primitor oferă clienţilor posibilitatea de a descoperi cele  mai noi colecţii ale brandului Anna Cori pentru  femei şi  Denis, brandul pentru bărbaţi şi de a interacţiona rapid cu echipa de consultanţi.

Sustenabilitatea este parte încorporată din strategia Anna Cori, iar noul concept reflectă această direcţie prin diminuarea efectelor activităţii de zi cu zi din magazin prin intermediul tehnologiei – sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, consum de apă cu temporizator, pungile de hârtie,  etc.

„Redeschiderea magazinului Anna Cori  în AFI Cotroceni confirmă  strategia noastră de a oferi clienţilor experienţe memorabile de shopping. Suntem un business  100% românesc care de peste 30 de ani producem în fabrica noastră de la Suceava încălţăminte şi accesorii din materiale de top, iar produsele noastre concurează cu cele mai cunoscute branduri internaţionale.

De la inaugurarea primului magazin în anul 2000 în Suceava, compania şi-a extins constant reţeaua pe piaţa românească, Anna Cori fiind sinonim cu standardele înalte de calitate, precum şi cu inovaţia.” a declarat Andreea Cornea, Marketing Manager.

Colecţiile Anna Cori  sunt recunoscute pe piaţa românească pentru calitatea excepţională a produselor, create cu grijă într-o  gamă variată de modele  pentru orice moment al zilei sau orice ocazie: de la linia casual, până la piesele elegante.

Compania produce peste 250 de modele diferite anual, peste  300.000 de perechi de pantofi  fiind cumpărate în fiecare an de clienţi, iar cel mai vândut model rămâne pantoful stiletto. (P)