Aflăm de la Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor: A început montarea zidurilor de sprijin la rampa spre Chitila, în sistem maccaferri. Este vorba despre prefabricate din beton care se pun la zidurile de sprijin ale rampelor, produse în România. Continuă așternerea și compactarea straturilor suport din agregate.

– La rampa spre Otopeni, s-a ajuns la ultimul rând cu montarea zidurilor de sprijin, realizate pe același sistem ca la rampa spre Chitila. Și aici continuă așternerea și compactarea straturilor suport din agregate.

– Continuă armarea plăcii de supra – betonare peste grinzile pasajului.

– Au fost armate, cofrate și turnate primele două antretoaze, cea de-a treia a fost armată și cofrată, iar în zilele următoare va fi turnat betonul. Fac mențiunea că antretoazele sunt grinzile transversale care leagă grinzile principale ale unui pod.

Continuă realizarea iluminatului public pe bretelele spre Otopeni.

Seccretarul de stat spune că aceasta este PRIMA LUCRARE care se va încheia ÎNAINTE d etermenul stabilit.

În ultima comunicare către minister, constructorul și-a asumat ca dată de finalizare a lucrării 1 octombrie, anul acesta.