Aproape 400 de angajați ai întreprinderilor mici și mijlocii din județele din din regiunile Centru, Nord-Est, Sud-Est și Sud-Muntenia, au urmat cu succes cursurile de competențe digitale organizate în cadrul proiectului “DigiL@b – Laboratorul digital”.

Jumătate dintre cursanți sunt din regiunea Sud-Muntenia, 35% din Sud-Est, 10%  din regiunea Centru, restul cursanților având domiciliul în regiunea Nord-Est, toți fiind angajați care își desfășurau activitatea în sectoarele economice identificate conform SNC și SNCDI din aceste regiuni. Aproximativ 70% dintre cei care au urmat cursurile sunt femei.

Cursurile, dezvoltate în colaborare cu Google Atelierul Digital, au echipat angajații întreprinderilor mici și mijlocii înscriși cu aptitudinile și abilitățile necesare construirii unei campanii eficiente de marketing digital. Pornind de la lucruri simple, cum ar fi profilul online al companie și importanța paginii de contact, cursurile au abordat apoi tematica folosirii rețelelor sociale și în special a YouTube în campaniile digitale.

Un capitol important a fost dedicat protecției împotrivă atacurilor cibernetice, un element esențial pentru asigurarea continuității prezenței digitale a afacerii, dar mai ales pentru garantarea siguranței tranzacțiilor

Cursanții au avut la dispoziție și o aplicație mobilă, care a constituit suportul procesului de formare, având integrată partea practică a cursului, împreună cu conținut digital multimedia. În plus, au putut afla secretele promovării online de la Ambasadorii Digitalizării:   dezvoltatori, profesioniști și pasionați de aplicații și gadget-uri inovatoare.

Proiectul DigiLab – Laboratorul Digital este finantat in cadrul Programului Operațtonal Capital Uman 2014-2020.